niedziela, 13 maja 2012

No więc założyłam tego bloga. o.O
Nawet sama nie wiem po co, no ale jak już jest to niech będzie. Nadenerwowałam się przy nim trochę to teraz nie będę go usuwać. Popiszę, popiszę trochę i albo o nim zapomnę, albo go usunę albo celowo zawieszę.

Nienawidzę niedziel. Na Zapytaj nawet nie wchodziłam, bo nie miałam po co.
Zresztą i tak cały dzień się z bólu zwijałam, brzuch nie daje mi spokoju. :x
Męczy mnie od kilku dni, tabletki pomagają tylko na chwilę, a mogę je brać tylko co sześć godzin więc
zbytniej ulgi przez nie nie ma.
Ciekawe co wykażą badania krwi.
Wyłoniłam się z domu tylko na dwie godziny, żeby z psem na spacer wyjść,
bo zaczął już denerwować mamę. .____.

Aha i tak na wstęp, prosiłabym o niekopiowanie niczego co na tym blogu będzie umieszczane.

 













Czasem po prostu kogoś potrzebujesz
Czasem nie wiesz kogo dokładnie
Czujesz się zagubiony
Odczuwasz pustkę
Bezpłciowość
Kiedy już ten Ktoś się pojawia
Uświadamiasz sobie,
Że nie zasługujesz na tą Osobę. - K.J

1 komentarz:

  1. dziękuję :)
    nawet jeśli on Ci zbędnym się stanie to za jakiś czas wrócić będziesz mogła... Kto wie, co wymyślisz później :)

    OdpowiedzUsuń