wtorek, 15 maja 2012

Błędy - wszyscy je popełniamy. Czasem mając dobre intencje, chcemy na przykład
zataić smutną, złą prawdę przed kimś bliskim uważając, że tak będzie dla Niego lepiej.
Jednak kłamstwo nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem, bo prędzej czy później prawda wyjdzie ja jaw.



















Welcome American Pit Bull Terier! *-*
Po dzisiejszej wizycie w schronisku z Natanielem postanowiłam 
zaadoptować pewnego Pit Bulla.
Kiedy już tam weszliśmy i szliśmy do właścicielki schroniska w jednym
z kojców zobaczyliśmy Pita; leżał w rogu klatki,
od razu przykuł mój wzrok. Zapytałam właścicielkę o tego właśnie psa.
Pies ten jest już po poważnej operacji. Właścicielka schroniska znalazła go w 
jednym z rowów na szosie. Miał połamane żebra oraz wiele innych poważnych obrażeń.
Okazało się, że został przejechany przez samochód, a sprawca zamiast zabrać go do weterynarza
wrzucił go do rowu. 
Liczę się z tym, że Logan potrzebuje opieki medycznej, nie zniechęciło mnie to. 
Nie wyobrażam sobie, że mogłabym zaadoptować innego psa.
Najprawdopodobniej jutro pojawi się w moim domu. *.*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz