piątek, 25 maja 2012

 Trzeba się odstresować, bo za tydzień w piątek Logan ma operację. Nie wiem jak to zniosę. Same pesymistyczne myśli mam głowie, kiedy o tym myślę.
A co, jeżeli się nie uda? Jeżeli się nie wybudzi? Jeżeli jednak coś pójdzie nie tak?
Dobrze wiem, że takie myślenie nie pomaga mi ani Loganowi, ale nie umiem o tym nie myśleć.
Te wszystkie pesymistyczne myśli cały czas krążą mi w głowie i nie chcą odejść.
Z dnia na dzień boję się tej operacji coraz bardziej...




















Ile jeszcze trzeba czekać, aby ''człowiek''
w końcu stał się Człowiekiem?
- K.K
To do góry odnosi się do okrucieństwa ludzi przechodzącego na niewinne zwierzęta.
''Zaiste, chciałoby się powiedzieć, że ludzie są diabłami na Ziemi, a zwierzęta
dręczonymi przez nie duszami''.

Na tym płakałam ja, Dawid, Alan, Nataniel, Marta, Ala i
wiele innych osób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz